Monday, September 5, 2011

Bila Cincin Kembali Tersarung Ke Jari Manis


Ewahhh...finally aku dah boleh pakai balik cincin kahwin, cakpong, cakpong!! Lebih2 lagi esok aku nye anniversary yang ke-8 :) Happy Anniversary my dear hubby :))

Last aku dapat sarungkan cincin kahwin ke jariku adalah lebih 5 tahun yang lepas.. that was the time when I was pregnant with Danial. Lil' did I realized that I won't be able to wear it back later on :( ye.. mesti u ols pelik kan, ape kes minah ni naik badan sampai jari pon jadi gemuks? hehe.. but seriously when I put on weight last time actually the weight distribution was all over! kasut pon jadi one size bigger tau... konon2 balance la hehe..

Ada beberapa orang kenalan yang baru mengenali aku dalam tempoh 5 tahun kebelakangan ini pernah bertanya - kurus sgt ke ko dulu?? hehe... aku mmg ada jawapan standard utk soklan2 camni.. selalunya aku jawab - dulu aku pakai baju size 'S' skang 'XXL'.. so go figure :)

Yang paling lawak, Fadh yg penah kenal aku masa dulu2 simplified my transition as being from 'jari kelingking' to 'ibu jari'! hehe..

So u ols ada tak yang mengalami pengalaman camni?? wish you could wear back all those things that was soo dear to your heart?? that special one of a kind jeans that you kept since yesteryears.. or those tops that compliment your figures the best masa zaman2 kegemilangan dulu? or maybe baju bertunang/nikah/bertandang yang masih tersimpan rapi dengan harapan dapat menyarungnya kembali (hehe aku le tu..).. the solution is here.. let's join me and be part of this journey :)

contact me at 0133619592 or deliena@yahoo.com today!

No comments:

Post a Comment